התכנית אושרה: גישה מהירה מרכסים לכביש 6

צבי טסלר No Comments on התכנית אושרה: גישה מהירה מרכסים לכביש 6

אושרה להפקדה התוכנית להקמת מחלף רכסים בכביש 6, המחלף שיוקם בין המחלפים גבעות אלונים והעמקים יחבר בין כביש 6 לכביש 762 לכיוון דרום

צילום: Anat Hermony/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועצה הארצית לתכנון ובניה אישרה להפקדה את תוכנית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים להקמת מחלף רכסים בכביש 6. המחלף החדש יוקם בין המחלפים גבעות אלונים והעמקים ובין מנהרת רכסים למנהרת אבטין, מעל כביש 762.

במסגרת המיזם, צפויות להיבנות שתי רמפות המחברות בין כביש 6 לכביש 762 לכיוון דרום, שיאפשרו מעבר בין מפלסי התנועה השונים.

מחלף רכסים הינו בעל חשיבות גדולה לאזור. לאחר הקמתו יתווסף ציר תנועה ישיר בין כביש 6 לכביש 762, ובכך צפויה להשתפר משמעותית הגישה הישירה ליישובים קריית אתא, רכסים ואבטין. המחלף שיוקם ישלים את התנועה של מחלף גבעות אלונים לכיוון דרום.

המחלף החדש יפתור את עומסי התנועה ויספק חיבור תחבורתי נוח אשר שיאפשר את המשך התפתחותם של היישובים המרכזיים באזור ובהם קריית אתא, העיר הגדולה ביותר בקריות, רכסים, אשר תוכנית המתאר שלה צפויה להכפיל את אוכלוסייתה, והיישוב הבדואי הצומח אבטין.

שרת התחבורה מירי רגב: "משרד התחבורה בראשותי משנה את סדרי העדיפויות ומציב את הפריפריה במרכז. אני מחויבת לקדם את התחבורה בפריפריה ולהשקיע הן בתחבורה הציבורית איכותית ושווה לכל נפש, והן בכבישים ומחלפים המחברים בין יישובי הפריפריה למטרופולינים. כביש 6 הוא אחד העורקים החשובים המחברים בין כל חלקי הארץ, ובקרוב תצטרף אליו המסילה המזרחית שתקרב את הצפון והדרום למרכז".

מנכ"ל חוצה ישראל, דן שנבך: "אני מברך על החלטת המועצה הארצית לתכנון ובניה לאשר את הקמת מחלף רכסים, פרויקט בעל חשיבות רבה לתושבי קרית אתא והאזור. המחלף צפוי לאפשר לתושבים גישה ישירה, מהירה ויעילה ליישובי האזור. פרויקט זה מצטרף לשורה שלך פרויקטים שמקדמת חוצה ישראל בצפון, שמטרתם לספק פתרונות תחבורתיים מתקדמים ויעילים המשפרים את איכות חיי התושבים".



0 תגובות